Love Strength Trust

Love Strength Trust
Live The Life To The Fullest

Hadith harian


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Followers

NuffNanG...

SiLa KliK

Saturday 23 June 2012

SME 4th WeeK ParT 1

minggu ni giliran aku jadi leader utk program SME ni. letih gak ye jadi leader ni. kena berkejar sana sini. tapi nasib baik kawan2 seangkatan yang baik dan komited. i love u guys. thanks. seronok jadi leader ni sbb kita boleh arah orang. hehehe...jahat kan aku ni. dah biasa kot sbb ank sulung. tp arah2 pun aku tetap buat gak, bukan berpeluk tubuh, xbaik. itu bukan seorg leader yg baik. sorilah kawan2 kalau aku buat koarg tak puas hati..sori ek....


speaker pertama, En, nasir dari finance division IIUM. mostly talk about finance and accounting. tepu otak aku jap. mana nak terima semua2 tu, jauh bidang.


sekali tersilap bagi marker permanent...waaa....aku lak lupa nak baca, budget semua utk whiteboard. nak buat camne, kelam kelibut nak buat itu ini...sian kat aku. smpai sekretariat pun ckp camtu...sedey...


alah, gambar blur plak. ah...letak jeah, malas nak pilih2.


budak ni kan...memang nak bergambor je...ni pun blh letak ngan shida A ni, giler glamor..kuikuikui...


speaker ke-2. not much to talk about. sekejap je...bagus gak, aku pun dh boring gila dengar bab2 finance ni...


ni plak speaker ke-3. tak buat talk pun, just bagi peringatan utk participant tentang diorang punya assisgnment. hm...masa nilah plak ada luahan perasaan dr one of the participant yg always not satisfied with everything. hm...camno tu....


dan masa ni gak ah CEO2 yang under aku tanya number phone. ei...geram tul. hari tu aku dah bagi siap email lagi, bukan nk simpan. ni sapa yg komited ngan yg tak komited ni.... taulah aku bagi skeping kertas kecik je. nak bt camne aku seorg student, xde name card lagi...nnt aku jadi CEO aku bg korang kad sebesar pintu ye...


ni ha yg aku bg...hihihi

2 comments:

  1. cewah...classic business card kak siti hehe <3

    ReplyDelete
  2. haha..nk buek camno, itu jo yg ado...

    ReplyDelete