Love Strength Trust

Love Strength Trust
Live The Life To The Fullest

Hadith harian


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Followers

NuffNanG...

SiLa KliK

Friday 1 June 2012

lunch hr ni



aku suka buat nasi aku jd camni, ala2 bibimbap korea. hehehe...klu korea buh cili or peper paste, tp aku buh kuah kari sikit, kicap kipas udang ngan cili berlada, gaul2 jd samarata...lauk ikan pari asam pedas, tp pliklh asam pedas dia, siap buh serai...nmpak tak kt bwh ikn tu...


macam sedap kan? oklah. aku suka beli kat EDU ni sbb harga berbaloi dan blh masuk citarasa


licin...hehehe...xelok membazir.slalu tu xhbs wlu nasi satu senduk suku, rasa xblh nk msuk gak, tp paksa jugak xnak membazir


ni xde kena-mengena pun...saja2 letak sbb suka tgk warna inai tu..


ni plak air minuman aku. bkn air oren pun, botol je tu...air masak je. elok utk kesihatan....

No comments:

Post a Comment