Love Strength Trust

Love Strength Trust
Live The Life To The Fullest

Hadith harian


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Followers

NuffNanG...

SiLa KliK

Thursday 21 June 2012

diNNer maLam nI

tadi gi  pasar malam. dh lama xmkn buah. nk amik gmbr kt pasar tadi, tp mls. xde mood padahal xrmai org pun. gerai pun xbyk. hari ni ni aku terlebih mesra lak.hehe...gara2 msg td kot...



ni nasi kerabu roomate aku. buah termasuk lak.


yg ni blockmate aku nye n.kerabu. klu dh org kelantan tu, mmg xlari dr budu. pdhal dh ada budu kat nasi tu


ni plak nasi berlauk aku, lauk limpa masak kerutuk kelantan.bnyk nasinya. aku dh suh kurang, tp sama je. mmg sengkak perut aku nk hbskn. xhbs syg. slalu bitah tlg hbskn, tp hr ni dia pn kkyangn. aku mmg suka sgt gn kerutuk kelantan ni. sapa2 kwn kelate aku yg tau masak sila ajr aku. 
sbnrnya ada insiden kt tpt jual nasi keabu ni...

A:dalam ni ada apa?(smbil belek2 lauk kerutuk)
P.N.K(pjual n.kerabu): semua ada, hati, limpa, jantung, perasaan pun ada
A: sy nk perasaan(saja,kn aku ckp hr ni aku over mesra)
P.N.K: perasaan mahal lah sikit, kena timbang
A:mana blh timbang(nk gak bls tu)




ni buah yg aku beli. 2 gerai aku gi sbb nk cr mangga masak, tp dua2 xmasak. kat satu gerai ni pun ada insiden gak. ikuti perbualan aku ngan pjual buah (P.B)

A:berapa ringgit?
P.B: rm 4.70
A: aik, saya nk sekilo je
P.B: (dia kuarkn sebiji mangga) lebih sikit xpe?
A:lebih berapa?(aku igt dia nk bg buah lbh)
P.B: rm 3.20
A:20 sen pn nk kira?xpyhlah.(smbil tu hulur gak duit)
P.B: (amik duit tu sambil knyit mata - bengong) marahnya..lain kali lah..
A:(xde lain kali, kedekut-buat muka xpuas hati)
P.B: apa hitam kt muka tu?
A:(gosok n sapu muka,siap tnya roomate aku ada pape tak kt muka,dia ckp xde, tp bl aku paling kt P.B tu dia buat isyarat suh sapu) pastu smbil snyum2 gedik dia bntai ckp...
P.B: tu apa tu yg hitam2 tu..
A:(cis ckp psl t.lalat aku ke)geleng2 kepala sbb annoying
P.B: beli kat mn tahi lalat tu...
aku geleng2 kepala trus blah.kwn2 aku blh duk bntai gelak...mmg otak b**l lh org tu.dh lah stingy, ada ht nk ngengada...pooodah

masa on the way balik singgah beli roti arab.
A: nk rasa..(ambil portion yg dia sdia utk rasa) roti sedap, tp kuah xsedap
ambik kau mulut aku...yg penjual tu buat muka ala2 terkejut tgk kwn dia smbil snyum kambing..hehe...melampau laser mulut aku hari ni.xtaulah samada kwn2 dia dgr ke tidak, ampuuuunnn....;-)






No comments:

Post a Comment