Love Strength Trust

Love Strength Trust
Live The Life To The Fullest

Hadith harian


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Followers

NuffNanG...

SiLa KliK

Wednesday 20 June 2012

Aba AsShauKah

sedap aku tengah tengok cerita korea kat RC ni ada sorang brader masuk (student Ph.D). dia masuk je terus aku bau something yang memang aku anti sesangat kecuali dimasak dgn bahan lain. mood yang okey terus jadi tak okey. korang tau apa bendanya?
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"


nilah benda tu. mak aih...bau.......lagi2 kat dalam tempat berekon...boleh bawa maut. terus aku guna tudung aku tutup hidung. tp tuan puan maklum kan, buah ni bau dia memang menyengat walau aku tutup dgn blanket tebal pun, hidung aku mmg sensitip gila dgn baunya.

bila sorng brader ni masuk dia xcakap apa, masuk lak 2 org sista, dia cakap bau durian. aku yg kat meja ni memang dah longlai habis lah...lemah giler. masuk plak sorg brader ni dr iran kalau aku xsilap lah, dia tanya aku bau durian ni dr mana, aku bt2 xtau. padahal aku tau. dia tanya gak blh mkn ke tak dlm RC ni, mmg lah xblh makn kecuali membaca dan  discussion.dia tgk aku macam dah nak pengsan menahan bau tu, dia tegur brader first ni suh bawa keluar durian tu dr RC sia siap kata kat brader tu "u bring durian? can u bring it out because u see that sister is dying (sambil senyum2 tengok aku). u see, she's sick. please" dia tengok aku dan angkat dua2 tangan dia buat thumb up. blh lak brader first tadi cakp "o...ada org xblh bau durian" cam sindir je.....nsb baik brader iran tu tlg, klu tak mau pengsan terus aku kat sini. loya giler tekak aku, terus jadi mual dan pening. ngalahkan org mengandung...kuikuikui....


aku boleh makan durian, tp yang dah jadi tempoyak (sbb ia masam) dan juga serawa sbb ia dimasak dan kurang baunya. tentu korang kata aku pelik, kan...nak buat cmne, aku dh cuba utk makan, tp xblh. klu nk merasa pun yg isinya putih kuning kot dan manis, itu pun setakat gigit sikit je. tekak xblh terima. bila aku lalu pasar yg tpt org jual durian mst aku tutup hidung, smpai roomate aku siap kata lagi "tengoklah, dapat suami gila durian baru tau"...hahaha....minta jauh. klu btllah, bl laki aku makn, aku duk jauh2. 

tengoklah cik durian tu, gagah berduri....eeiiii....

No comments:

Post a Comment