Love Strength Trust

Love Strength Trust
Live The Life To The Fullest

Hadith harian


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Followers

NuffNanG...

SiLa KliK

Friday 1 June 2012

hang Out with Bro

hari selasa hari tu kuar gi K.L jumpa my bro sbb nak bagi tiket. dia baru balik dr India. kitorang jumpa kat Sogo sbb dia nak beli baju bajan untuk induction.


punyalah payah nak pilih..lelaki...lelaki...


untuk mereka yg tak tau, SoGo skrg tengah sale....



sampai 70%...rambang mata ooo...


tengok tu..tak habis2 mencari...



sementara tunggu dia try seluar...


dapat gak dia rembat Hush PuppIes. tah berapa banyak kasut daa....


letih teman dia shopping. perut giler lapo sbb tak makan dr UiA. nasib baik dia belanja...hihihi...
tp
"
"
"
"
aku rasa aku dh ambik duit balance....bl aku tanya adik aku, dia kat dia xnmpak pun duit tu atas tray....aduh...mesti aku terlupa amik....waaa....sng2 je org tu dapat. wlupun hanya RM4....sori acer....ni mst sbb nk cpt & lapo teramat.

No comments:

Post a Comment