Love Strength Trust

Love Strength Trust
Live The Life To The Fullest

Hadith harian


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Followers

NuffNanG...

SiLa KliK

Sunday 21 April 2013

pArtY foR oNe - gooD byE 'MiSs', weLcoMe MadAm Lo!


konon2 nak ambl gambo sendiri, ha kan dh jadi camni...boleh wat teka-teki,kan. eh, lupa nak cite, sebenornya hari ahad tu kitorang berempat buat planning nak pergi main bowling dan rewang2 kat putrajaya sempena meraikan kawan kami yang akan mengakhiri zaman anak dara akhir bulan 5 ni. tapi sbb kesuntukan  masa kami jalan2 kat  mines je. sebenarnya aku pun rasa berat hati nak ke putrajaya tu, takut terjumpa orang yg xnak jumpa..  sedey aku xdapat pergi sebab kebetulan adik aku pun kawin hari yg sama. bagi laluan kat orang muda dulu...hehe. Lo, jgn lupa doa untuk kami bertemu jodoh tahun ni gak.hahaha....walau apa pun, aku nak ucap dulu lah. selamat menjadi  isteri orang. dulu seorang,nanti berdua.kalau dah berdua tu tentu ada yang bezanya,kan. so nasihat aku bersabar dan bertolak ansurlah dalam menjalani kehidupan bersama.cewah...ayat aku cam orang dah kawin lak. ok, semoga Allah memberi keredhaan dunia akhirat pada kalian berdua.aamin......

siah, noor dah nak tolong carikan untuk kita,apa lagi,,grab the opportunity lah....hihihihi.....


adus, xjadi ah bintang kita...kejang kaki aku buat aksi ni..



mereka ni sebilik, semahallah,sekelas dan semua se lah....


alahai,rasa2 dah besar camera aku. ni game yg kedua. nak tercabut tangan aku,dua2 belah lak tu.


cikgu ni happy sebab dia dapat strike. poyo ah....


rasa2 mana yg dah nak tukar status? tntulah yg paling kecik.hehe...kami 3 org masih available,tp sorang tu dah nak kawin pun...


woit,apasal dalam realiti ko nampak xde warna,tp bila amik gmbo ko jadi ada warna?alahai green tea ku...kurang umph....


teringin nak candle light dinner dalam ni.romantik gitu.anyone....yg boleh bawa i dinner kat dalam tu.....hehehe


wah...akhirnya apa yg diidamkan dapat gak. Burger bakar abg burn. not bad,boleh tahan. tp apasal rasa lembu kuat sangat ni....abg burn,boleh cari cara kurangkn lagi sikit bau lembunya.....

atas permintaan cikgu nora. ni gambar2 yg aku rasa ok kot sbb yg lain2 blur dan selebihnya gambar aku. enjoy...


kes xckup tido.jadi mata panda...



wei, bola pun ko nak makan ke...






5 comments:

  1. alhamdulillah..jelas trpancar kgembiraan dwajah mrka.smga sntiasa hepi.-sfa

    ReplyDelete
  2. pnhkh awk tfkr dsebalik ketawa itu ada kskitan yg teramat sgt...

    ReplyDelete
  3. mmg sy slalu fkr wak.jgn kata sy x fkr.-sfa

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Tp awk still mlukakn n myakitkn.bknkh itu mnunjukn awk xpnh fkr sikit pn

      Delete