Love Strength Trust

Love Strength Trust
Live The Life To The Fullest

Hadith harian


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Followers

NuffNanG...

SiLa KliK

Monday 29 April 2013

MimPi






Tatkala hati galau mengenangkan dugaan dan ujian dariNya, meminta petunjukNya, mengharap belas ihsanNya. satu yang aku dapat apabila bangun dari tidur sebelum subuh tadi. 'unravel the truth for the answer'. dan sayup kemudian kedengaran laungan azan. aku terkesima kerana apa yang aku ingat hanyalah ayat tersebut, dan kuulang lagi apabila betul2 sedar dari tidur. itu pun aku sebenarnya xfaham maksud 'unravel' tu.


apakah maksud disebalik ayat tersebut? setelah aku tidur selepas menemui tuhanku, selepas aku mengharapkan sesuatu dari tuhanku, setelah aku meminta hajat pada tuhanku....


persoalan terus bermain, apakah maksud disebalik ayat tersebut....aku masih buntu mencari jawapan. Ya Allah, moga kau terus memberi petunjuk, moga hatiku jadi tenang dan redha.





No comments:

Post a Comment